Sa oled siin

Valmib sotsiaalkampaania, mille loovmeeskonda kuuluvad nägemispuudega tekstilooja, nõrgenenud kuulmisega fotograaf ja ratastoolis liikuv disainer

Eelmisel nädalal alustas tööd sotsiaalkampaania loovmeeskond, kuhu kuuluvad nägemispuudega tekstilooja, nõrgenenud kuulmisega fotograaf ja ratastoolis liikuv disainer. Tegemist on Eesti ühe esimese suure teavituskampaaniaga, kus vähenenud töövõimega inimesed ise julgustavad ühiskonda olema erivajaduste suhtes rohkem avatud.

Teavituskampaania loovidee töötab välja töörühm, mis koosneb nii loovagentuuri Divisioni põhimeeskonnast kui ka laiendatud töörühmast, kuhu kuuluvad ratastooli kasutav Eesti Kunstiakadeemia magistrantuuri lõpetanud disainer Daniel Kotsjuba, kuulmisaparaati kasutav fotograaf Tiiu Hermat ja tekstikirjutajana nägemise täielikult kaotanud Jakob Rosin, kes tegeleb tekstiloomega igapäevaselt Raadio 2 saatejuhi ja tehnikaportaali Geenius.ee ajakirjanikuna.

Kampaaniat rahastab Euroopa Liidu Sotsiaalfond, tellija on sotsiaalministeerium ning ellu viib reklaamiagentuur Division. Valmis kampaania jõuab eetrisse tänavu suve lõpus.